niedziela, 23 listopada 2014

Wielki powrót córki XD

Witaj drogi blogu
 Zaniedbałam Cię przez jakieś 3 tygodnie. Tyle się zmieniło i wydarzyło przez ten czas. Cały czas nauka i nauka. Mój mózg coraz bardziej przesiąka fizyką. Wyobrażacie sobie , że nawet głupi żart przerabiam na fizykę?
Babeczki <3 razem z Marlu postanowiłyśmy zrobić. Właściwie to Marlu je zrobiła ale co tam XD
<3
Któregoś pięknego dnia wybrałyśmy się do szkoły muzycznej. Obie śpiewałyśmy i grałyśmy. Ach to wczucie XD
Marlu w żywiole. Wiecie jak potrafi ładnie grać? Możecie mi wierzyć na słowo.
Takie szalone my :D

Zawitałam równie w Hall of Games. Byłam tam z kuzynką i przyjacielem. Mieliśmy niezłą frajdę. Poznałam kilka fajnych osób. Dobrze było wstąpić w "inny świat".
W hali stulecia zamiast fontanny znajduje się to "coś". Wyglądało jak masa żelowa podświetlana. Gdy wiatr mocniej dmuchnął masa zaczynała się dygotać XD  Nieźle się  z tego śmialiśmy.
Ostatnio w piątek wybraliśmy się na otwarcie Jarmarku .Tegoroczna dekoracja nazwałam "na bogato".Króluje kolor fioletowy -w psychologii jest to kolor przyjazny jak i oznacza bogactwo. Hmm ...bardzo bogato. Tego może nie skomentuje.
Najbardziej przerażający lasek XD kukiełki prawdopodobnie zostały wypożyczone z teatru lalek.
Czerwony kapturek XD
Największa zabawe miał chyba renifer XD
Marlu , Ja i mój nowy chłopak XD
Candy apple jedyne  5 zł :D
Na Wałbrzych! 
Tym radosnym akcentem kończę notkę. Trzymajcie za mnie kciuki,ponieważ mam dużo nauki. Postaram się pisać częściej.Trzymajcie się.

3 komentarze:

  1. Łaaaał Ale świetne zdj ze skrzypcami <333 AWWW aż Koizumi pedofil sobie ściągnie na kompa ;DDD Nigdy nie jadłam takiego jabłka....chceeeeemmm!!! Fajniego masz nowego chłopaka xD Taki przystojny i ten zarost xDDDD haha ;DD Trzymam kciuki za tą naukę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie mów o nauce, sama chciałabym już przerwę świąteczną~ T.T

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahaha XD jarmark zawsze spoko. Fizyka taka zła. Ja gram ładnie na pianinie :o łoooo. Dziękuję. Babeczki takie om nom nom. Pisz mi tu częściej, a nie się zapuszczasz XDD!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!