piątek, 21 marca 2014

wspólna kuchnia i spacery

Witajcie! Dzisiaj rozpoczęłam wspaniały weekend :D Razem z chłopakiem postanowiliśmy zrobić arcydzieło kuchenne czyli-ciasto. Na sernik z kratką wykorzystałam przepis z TEJ strony. 

Ciasto potrzebowało męskiej ręki xd
Sernik już prawie gotowy :)
A takie wyszło :P Każdy z rodziny się zajadał 
Dzień był szalony. Najpierw robienie obiadu, potem ciasta i długi spacer.
Wiosna na drzewach :D
Moja kochana Sarunia :)
Bieganie z psem wyciąga dużo energii. Ostatnio obie się odchudzamy i nie jemy słodkiego :))
Ach, ten wiatr zabawił się w fryzjera :)
Reszta dnia minęła bardzo szybko i "na wesoło". Od tego chodzenia, biegania nogi mnie strasznie bolą ale nie będę narzekać. Mój dzień był prawie doskonały. Prawie cały dzień byłam z moim chłopakiem i mi ciągle mało. Bynajmniej to jedyny człowiek na ziemi, który: jest w stanie pójść ze mną na zakupy, wytrzymać mój płacz i widział mnie wiele razy bez makijażu :)


"Muszę cię przeprosić. Nie mam tak imponującej techniki jak ta. Jedyna technika jakiej nauczył mnie Zangetsu to Getsuga Tenshō."

3 komentarze:

  1. Czujesz się zmęczona? Zmęczona? Kobieto, przejechałam dzisiaj rowerem 40 km i nogi mi w dupę włażą XD.
    Taki spacerek zawsze fajna sprawa ^___^ zostaw mi trochę ciasta haha XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Serniczek. <3 Mniammniam, zjadłabym~
    U mnie zapowiada się kolejny weekend spędzony pod kołdrą z książkami (bynajmniej nie takimi rozrywkowymi) w łapkach, czyli jednym słowem zakuwanie na kolokwium. >.<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten sernik wygląda świetnie aż bym go zjadła....ja nie potrafię piec ciest, choć gotowanie nie idzie mi zle! Też chciałabym psa z którym mogłabym pójsc na spacer...ale mój pies jest tak dziki że nawet się do niego nie zbliżam xd hehehe xd
    "Bynajmniej to jedyny człowiek na ziemi, który: jest w stanie pójść ze mną na zakupy, wytrzymać mój płacz i widział mnie wiele razy bez makijażu :)"- pozazdrościć!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!