sobota, 7 maja 2016

Majówka

  Cześć ! Majówka udana. Grill aż dwa razy używany. Piękna pogoda dopisywała a Simba się wybiegał aż oszczędnie merdał ogonem. Przyjechali goście zza granicy i zostałam nową ciocią dla dwóch małych szkrabów. Było wesoło i śmiesznie. Dużo grzebałam w roślinach. Codzienna pielęgnacja roślinek- podlewanie , spryskiwanie itp. Najśmieszniejsze było to ,że popsułam kosiarkę XD Takie zdolności tylko ja mam ,żeby coś psuć na prostej drodze hahah.
 Aktualnie zajmuje się surfinią, poziomką, konwaliami i arbuzami -co sprawia mi ogromną radość.
Poziomka ,która odżyła dopiero wtedy ,gdy dałam ją na wieszaczek. 
Teraz sobie myślicie "co ona wstawia". Jak ja w życiu roślinką się nie zajmowałam . No może kaktusem XD i nagle się okazało , że jakąś tą rękę do roślin mam :)
Simbuś buszujący w trawie. A ciekawostką jest to ,że jak zobaczy wysoką trawe to skacze jak żaba hahahxd.
Jestem syrenemmmm w trawie  !
Oczojebne surfinie :)
:D
 Zieleń aż kuję w oczy i jeszcze trochę i lato. W uczelni chodzimy jak żywe trupy bo każdy ma już dość testów, wejściówek i zadań. Drugi rok bardziej męczący niż mi się wydawało. Miałam odpocząć przez te kilka dni ale jakoś mi nie przeszło całe zmęczenie. Dzisiaj o szóstej się obudziłam z myślą ,że muszę wstać bo się spóźnię ale zobaczyłam na datę i mi przeszło. Dokładnie za miesiąc moje urodziny i kurczę jestem już taka stara a nadal śpię z miśkami. Dobrze ,że to nie przeszkadza Bartkowi. Cóż mogę jeszcze napisać? 
I bzy nawet zagościły w domu :)
Dzisiaj biorę się za naukę bo nie chcę mieć zaległości , które potem ciężko nadrobić. Już niedługo Juwenalia i Cool Japan i trochę odpoczynku i na początku czerwca egzaminy. Myślę , że jakoś sobie poradzę ze wszystkim jak bo nie ja to ktooo? haha.
P.S A potem powiem sobie "brawo ja" :D
                                                                                                             



2 komentarze:

  1. Hmmm oczywiście że sobie ze wszystkim poradzisz ;3. Zawsze możesz zostać ogrodnikiem...nie żeby coś ale na moim podwórku potrzebna jest pomoc haha ♥ Simba taki zadowolony aww. No ładnie ładnie....ale gdzie zdjęcia mej gąski?! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie to "brawo ja" muszę sobie powiedzieć sam, za szybką naprawę kosiarki:P Weekend majowy się nam udał pomimo, iż plany były ciut inne. Niestety długi weekend po Bożym Ciele nie będzie udany wcale. A co do zdolności ogrodniczych to z dnia na dzień coraz lepiej. Nawet wybierasz się na największą wystawę ogrodniczą w Polsce, niestety beze mnie :(
    Ale teraz masz już swoje roślinki i dobrze się nimi opiekuj, kończ uczelnie, zdawaj egzaminy i przyjeżdżaj do mnie na stałe.
    Pozdrawiam, Bartek

    OdpowiedzUsuń

!!zostaw po sobie ślad a się odwdzięczę ^^ !!